Doorgaan naar hoofdcontent

Ik zal mezelf even voorstellen



                     Juli 13,2019

Ik zie je al denken, wie is dit en waar gaat zij over schrijven.Vooral als je naar m’n naam kijkt, kan het zeker nog alle kanten opgaan. 

Tja wie ben ik , nou hallo ik ben Meredith 33 jaar en ben geboren in Suriname. In 2011 ben ik getrouwd met mijn man Arjan(37), de liefde van mijn leven. 
Hoe ik hem ontmoet heb haha via een datingsite, wat ik toen heel gek vond en nu bijna normaal is. Ik geloofde er helemaal niet in, maar om me heen hoorde ik het steeds meer. Dus ging ik op onderzoek uit en heb me bij verschillende datingsites aangemeld. Toen de tijd schreef ik er ook een blog over op Hyves. Het was toen bedoeld om datingsites een “hak” te zetten. Om te laten zien dat dat het heel gek is om iemand te ontmoeten via een datingsite en er dan ook nog mee te trouwen. Haha maar helaas ook ik trapte er in en ondervond dat dit ook een mooie manier kan zijn om iemand te ontmoeten.

De datingsite waar ik mijn man heb ontmoet heet Paiq,een grappige en andere site dan al die andere datingsites. Na onze eerste date was ik nog niet gelijk om haha, maar voor hem was het een ander verhaal. Hij wilde vrij snel al een 2de date. Maar na een paar maanden werd ik toch verliefd en vroeg hij mij verkering, haha ja je leest het goed hij vroeg mij op 11 november verkering.

Waar ik woon 
Met mijn lieve man woon ik al vanaf 2011 in het gezellige Maarssen. Maar wij wonen hier niet alleen wij hebben 2 huisdieren Nina(hond) en Pleun(poes). Wij hebben samen nog geen kinderen, maar hierover schrijf ik binnen kort ook een blog. Wij wonen in een maisonnette woning. Wat zo leuk aan Maarssen is dat je zo op de snelweg zit en je op ongeveer 20 min rijden zit van zo wel Rotterdam als Amsterdam.En in 10min met de trein zitten we in Utrecht.

Mijn werk
Ik ben al 3 jaar werkzaam bij het Leger des Heils, ik werk als groepsopvoeder op een groep met jongeren van de leeftijd 12-19 jaar( op dit moment hebben we meer jongeren met de leeftijd 15,16,17,18,20) Ik heb het enorm naar mijn zin op m’n werk, maar er zitten ook soms dagen bij dat ik me werk even heel stom vind. Maar als ik een leuke activiteit of een mooi gesprek heb met een jongeren, ben ik enorm trots dat ik deze baan heb.

Mijn hobby’s
Ik heb veel hobby’s ik bak en kook graag, ik bak veel brownies en maak taarten volgens een Amerikaans recept. Ik spreek graag met vriendinnen en vrienden af, we gaan dan lekker shoppen, gezellig thuis borrelen en ook proberen we iedere keer weer een ander restaurant uit. In de winter pak ik vaak mijn crea-bak er bij en zo nu en dan maak ik leuke foto's. Fijn weekend nog! 

   Lees je ook mijn volgende blog:


  Waarom koos ik deze naam?





Reacties

Populaire posts van deze blog

Van roze wolk naar donder wolk...

Jeetje wat duren die wachtweken lang zeg, kijk ik probeer er niet de hele tijd mee bezig te zijn maar probeer dat maar eens. Hoe zeg je tegen je hersenen ''niet er mee bezig zijn, focus je op iets anders'', je vraagt je steeds maar af zou het nu wel eens lukken.  Tja de dag van de IUI , het was nog even spannend want die maandag had ik nog een ovulatie test gedaan maar die gaf negatief aan. Maar ergens dacht ik dit klopt niet, het is namelijk niet de 1ste keer dat mijn ovulatie test negatief aan gaf. Dus ik belde het ziekenhuis en ze zeiden dat ik direct moest komen want anders konden ze de uitslag van het bloed die dag niet meer bekijken. Dus ik snel naar het UMC, ik moest eerst naar de fertiliteitsafdeling om een lapformulier te halen. Daarna snel naar het bloedprikken, maar was ik nou maar eerst naar het bloedprikken gegaan om alvast een nummertje te trekken. Want jeetje toen ik daar aankwam had ik gewoon 49 mensen voor me, ja je leest het goed 49 ik dacht

Wat als je nou geen moeder wordt...

Waarom is mijn kinderwens zo enorm aanwezig, wat maakt het dat het verlangen zo enorm is.. . En wat als ik nou geen moeder wordt en Arjan geen vader wordt, wat dan... Deze vraag stelde iemand uit de kerk aan mij, ergens best een lastige vraag. Ik kon hem ook niet droog beantwoorden, met tranen in mijn ogen legde ik aan haar uit dat het verlangen zo groot is dat we daar nog niet bij hebben stil gestaan. Maar moet ik daar nu al zo bij stil staan, en hoezo moet dat nu al. Ik ben toch nog jong, of zijn we al te oud om ouders te worden..  Mogen we niet meer verlangen naar ons gezin, mogen we niet meer dromen hoe ik als moeder zal zijn en hoe Arjan de 2de naam papa zal mogen dragen? Ja allemaal vragen roept deze vraag op, ik vond het ook een verdrietige en stomme vraag. Want ergens in mij riep iemand ´´IK WORDT GEWOON MOEDER HOOR´´ , ik ben toch een keer zwanger geweest. Het is dan toch niet zo dat het nooit meer zal lukken, ik heb ook nog steeds de hoop dat het gewoon gaat lukken. Of

Wat een nachtmerrie...

                                                Ken je dat zo’n nachtmerrie waar je het liefst direct van wakker wilt worden, helaas was deze nachtmerrie werkelijkheid... Het is nu ongeveer 1 jaar en 2 maanden geleden dat mijn man in het ziekenhuis lag met een longontsteking . Op een donderdag vertelde hij mij dat hij niet zo lekker was, ik vroeg hem wat hij precies had. “Ja gewoon ziek “ zei hij met een verstopte neus. Ik moest dat weekend veel werken dus ik had wat vitamines in huis gehaald en maakte een grote pan kippensoep, zodat hij niet ook hoefde na te denken wat hij ging eten dat weekend. Zo kon ook goed aan te sterken. Toen ik maandagochtend voor vertrek door mijn schoonvader werd gebeld met de vraag; of ik wist waar mijn man was, ik zei tegen m’n schoonvader dat hij gewoon thuis was. Ik vroeg hem ook waarom hij dat vroeg, hij zei dat hij had afgesproken met m’n man maar hij niet open deed. Ik zei tegen m’n schoonvader dat ik er aan kwam en hij misschien alvast onze sle